Gdzie znalezc pracownika?

Autor: jasio <stasio_at_kasior.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 10:42:56 MET DST

Panowie!

Szukam pracownika super bieglego w accesie/excelu.
Otz chodzi o to, ze z naszego programu DOSowego eksportujemy sobie dane
do CSV o np. sprzedazy produktow w czasie.
Chcemy na podstawie danych wejsciowych generowac sobie roznego rodzaju
zestawienia, kto ile kupil, za ile, jakie uzyskał rabaty itd itd.
Generalnie aby to zrobic, potrzebujemy kogos kto jest biegly w accessie
lub excelu i bedzie na potrzeby naszej ksiegowosci realizował
"zachcianki" zestawieniowe.
Powiedzcie mi gdzie uczkac takiego czlowieka? Jakies formu dyskusyjne?
Grupa? do pl.praca.oferowana nie mam przekonania ze wzgledu na
opoznienia w ukazywaniu sie ogloszen + ograniczonego grona osob czytajacych.