Re: Start XP i Visty

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 13:13:48 MET DST

Dnia Tue, 08 Jul 2008 09:59:51 +0100, Janusz Pawłowski napisał(a):

> Po wielu perypetiach / utrada danych z HD/ udało mi się przywrócić
> wszytsko jak było - a była sobie Vista z różnymi zasobami piosennek,
> videoclipów, prac w Corelu etc. Do odzyskania danych zatrudniłem system
> XP_sp2_pl pracujący z drugiego dysku który dołożyłem do PC.
> Sytuacja ne teraz : na dysku "Visty" jest Vista z zasobami jak było,
> ale nie startuje jako system, obok na drugim dysku XP który startuje.
> Wpisałem "XPekowi" w boot.ini odpowiednią linijkę startową dla Visty
> i że disk1, a nie disk0 itd. - ale mimo wszystko Vista wypluwa jakieś
> [...]

Na początek przepnij dysk z Vistą tam gdzie był oryginalnie. A potem
uruchom naprawę Visty z jej własnej płytki instalacyjnej. No chyba że
Twoja Vista ma już zaaplikowany pakiet SP1, a Ty nie masz płytki
instalacyjnej zintegrowanej z SP1, wówczas zdecydowanie lepszym
rozwiązaniem będzie zainstalowanie pod XP programu EasyBCD albo
VistaBootPro i podjęcie próby naprawy bootmanagera Visty przy jego
pomocy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/