Start XP i Visty

Autor: Janusz Pawłowski <universis_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 10:59:51 MET DST

Po wielu perypetiach / utrada danych z HD/ udało mi się przywrócić
wszytsko jak było - a była sobie Vista z różnymi zasobami piosennek,
videoclipów, prac w Corelu etc. Do odzyskania danych zatrudniłem system
XP_sp2_pl pracujący z drugiego dysku który dołożyłem do PC.
Sytuacja ne teraz : na dysku "Visty" jest Vista z zasobami jak było,
ale nie startuje jako system, obok na drugim dysku XP który startuje.
Wpisałem "XPekowi" w boot.ini odpowiednią linijkę startową dla Visty
i że disk1, a nie disk0 itd. - ale mimo wszystko Vista wypluwa jakieś
linijki, a wystartować nie chce /Vista teraz jest na dysku "slave" na
tej samej "taśmie". Uruchomiłem PC z dosowej dyskietki / przy
obecności tylko dysku z Vistą/ - wpisałem polecenie : fdisk /mbr po
czym próbowałem uruchomić Vistę przy obecności dysku z XP, ale nic z
tego nie wyszło. Prosze o jakąś pomoc w uruchomieniu Visty.