Instalacja XP na dysku SATA2 i przy okazji jeszcze jedno

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 12:19:24 MET DST

Witam

W jaki sposob zainstalowac Xp z SP2 na dysku SATA2?

Wiem ze instalator Windows nie obsluguje (nie widzi) dyskow SATA2. Jak
to ominac? Wiem ze moge wygrzebac gdzies zworke z HDD i na czas
instalacji Windowsa przestawic go w tryb Sata.

Pytanie drugie:

System, ktory teraz mam (XP) dziala juz od prawie 3 lat. Niby jest ok,
ale co raz czesciej zaczynaja sie robic z nim problemy (typy np
ostatnio poznikaly ikonki - o czym bylo na grupie), wolniej sie
wylacza, itd.

Jak myslicie co warto zrobic format c:, zainstalowac na nowo system i
caly dzien poswiecic na instalacje programow itd, czy moze lepiej
przeprowadzic ponowna instalacje naprawcza?

BTW czy podczas tej instalacji naprawczej trace jakiekolwiek dane,
ustawienia itd?

Pozdrawiam
Rafal