Re: Jak uruchomic kilka razy ten sam program

Autor: Grzeecho <ble_at_ble.com>
Data: Sun 06 Jul 2008 - 20:11:38 MET DST

..:: sjf ::.. pisze:

> Kilka instancji emule'a to faktycznie jak napisał f1j@k_? tylko przez
> uruchom jako, ale dla każdego potrzebujesz wtedy kolejnego konta w
> Windowsie. Dodatkowo każdy zajmie Ci pasmo łącza, zapewne będziesz
> musiał przekonfigurować mu numer portu, bo zapewne pokrzyczy, że port
> jest już zajęty. Ale generalnie powinno działać.
> Tylko zastanawiam się jakie może być zastosowanie tego... Co innego
> uruchomienie np. 2 klientów GG czy 2 skype'ów (ot choćby 2 osoby
> korzystające z kompa w tym samym czasie chcą mieć kontakt), ale więcej
> [...]

emule to byl tylko taki przyklad chcialbym znalezc prosta metode na
odpalenie kilku instacji danego programu w tym samym czasie na serwerze
tak jak robi sie to za pomoca screena pod linuxem.

Co myslicie o tym zeby zainstalowac na serwerze kilka VPS i na kazdym z
nim uruchomic ta sama aplikacje - wtedy aplikacje beda dzialac
jednoczesnie i nie beda ze soba kolidowac?

a moze jakis inny prostszy sposob?