Re: Jak uruchomic kilka razy ten sam program

Autor: ..:: sjf ::.. <somebody_at_unknown.org.invalid>
Data: Sun 06 Jul 2008 - 18:17:44 MET DST

Grzeecho pisze:

> Chodzi o klienta P2P chcialbym na serwerze na ktorym jest windows 2003
> server uruchomic kilka tego typu programow (np kilka niezaleznych
> instancji programu emule)
Kilka instancji emule'a to faktycznie jak napisał f1j@k_? tylko przez
uruchom jako, ale dla każdego potrzebujesz wtedy kolejnego konta w
Windowsie. Dodatkowo każdy zajmie Ci pasmo łącza, zapewne będziesz
musiał przekonfigurować mu numer portu, bo zapewne pokrzyczy, że port
jest już zajęty. Ale generalnie powinno działać.
Tylko zastanawiam się jakie może być zastosowanie tego... Co innego
uruchomienie np. 2 klientów GG czy 2 skype'ów (ot choćby 2 osoby
korzystające z kompa w tym samym czasie chcą mieć kontakt), ale więcej
klientów p2p? Podejrzewam, że lepiej byłoby dodać więcej plików do
kolejki do ściągania na jednym kliencie niż odpalenie kilku klientów,
ale mogę się mylić...

--
Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
xmpp:sjf@jabster.pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call