Re: backup zablokowanych plików

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 13:05:07 MET DST

Dnia Fri, 4 Jul 2008 08:51:48 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):

> To jeszcze wkleję cytat autora wątku, bo został on wycięty:"
> ====
> ====
>
> Dlatego zaczęła się cała dyskusja :)
>
> PS: nie wnikałem dlaczego ntbackup nie chce go skopiować. O możliwości
> ręcznego używania vshadow też nie wiedziałem (nie interesowałem się
> jak to robią inne aplikacje), ale zapamiętam na przyszłość.

Obsługę shadow copy trzeba włączyć w opcjach ntbackup, poza tym ta
funkcjonalność jest dostępna jedynie na NTFS - a podejrzewam, sądząc po
źródłowej grupie dyskusyjnej ;-) - że partycja z tym plikiem została
sformatowana do FAT32...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/