Re: backup zablokowanych plików

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 10:51:48 MET DST

W artykule <lzo6ee37qhuz$.dlg@kwinto.prv> Michal Kawecki napisał(a):

> E tam. Ntbackup jest w XP dostępny za darmo.

To jeszcze wkleję cytat autora wątku, bo został on wycięty:"
====
> No popatrz - a ntbackup z XP mi wali komunikat: że nie ma dostępu do pliku
> bo jest otwarty i ma w d..e i nie spakuje
====

Dlatego zaczęła się cała dyskusja :)

PS: nie wnikałem dlaczego ntbackup nie chce go skopiować. O możliwości
ręcznego używania vshadow też nie wiedziałem (nie interesowałem się
jak to robią inne aplikacje), ale zapamiętam na przyszłość.

Jacek