Rozwaliłem AD. Da się to naprawić?

Autor: smok <mibs_spamcop__at_op.pl>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 14:45:13 MET DST

Witam.
Zainstalowałem serwer 2k3 jako kontroler domeny. Potem zrobiłem backup.
Potem system się schrzanił, więc jako że nie było dużych zmian włączyłem
przywracanie całości part. C z kopii. No i okazało się że nie działa
usługa katalogowa i co za tym idzie ActiveDirectory. Uruchomienie w
trybie przywracania usł. katalogowych nic nie dało, dalej nie działa -
brak wskazanych plików.
Dlaczego po odtworzeniu kopii nie działa kontroler?
Jak naprawić (najlepiej odinstalować całą domenę i jeszcze raz
zainstalować, ale bez dostępu do normalnego trybu (a więc co za tym
idzie do polecenia dcpromo.exe)??
Dzięki
Smok.

--
  SMOK of the M.I.B's		ping, ping, jest tam kto?
Linux - a way of life