Re: SBS 2003 + WinXP - długie połączanie do sieci

Autor: Kajetan <kaj_at_no-mail.pl>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 01:49:08 MET DST

"AlinaK" <alina.koszycka@wp.pl> wrote in message
news:e3b47ab3-0148-4461-8474-bf442fb81f6d@79g2000hsk.googlegroups.com...
Dzień dobry wszystkim!

Mam problem z zestawem Domena AD zbudowana na Windows 2003 SBS i
stacje robocze Win XP, plus dodatkowy -zapasowy serwer AD Win 2003 RC2
z zapasowym DNS'em

Eee...? Da sie podlaczyc dodatkowy DC do domeny opartej na SBS?

Przypuszczam że mam jakis problem z DNSami na serwerach - sądzę, że
problem jest w lokalizowaniu serwerów, ale nie wiem jak sobie z tym
poradzić.

Może jakiś specjalista mi - blondynce pomoże?

No to po kolei:

Jak jest skonstruowana ta domena - ile kontrolerow (tam jest SBS, wiec
informacja o dodatkowym
DC mnie zdumiewa), jak skonfigurowane DNS na owych DC, ile interfejsow
sieciowych w kazdym
DC, jaka adresacja IP i jak skonfigurowani klienci.