Re: OE nie otwiera PPSów

Autor: Jeffrey <spass.wyciep_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 15:05:23 MET DST

> To wejdż do Opcji folderów/ Typy plików i zmień domyslną akcje z
> Pokaż/Show na Otwórz/Open.

niestety to nie działa - robiłem coś takiego już wcześniej ale teraz dla
pewności powtórzyłem jeszcze raz
zaznaczam że ppsy można otwożyć spokojnie w każdy inny sposób normalnie ale
nie z OE
czy ja mam jakiegoś pecha czy po prostu innym to nie przeszkadza ( poza
użytkownikami innych programów pocztowych)

LUDZIE POMÓŻCIE bo nerwica mnie strzela

Jeffrey