Re: asus + win xp + instant keys gdy zalogowany jako normalny uzytkownik

Autor: info <psif_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 14:35:53 MET DST

> Rozczaruję Cię - Power4Gear wcale nie działa, mimo, że da się w nim
> klikać :P Częstotliwości procesora nie zmienia. Trzeba go uruchamiać przy

hmm specem nie jestem, ale mnie Power4Gear chyba zmienia czestotliwosc
procka - jak uruchomie asus nb probe to w zaleznosci od profilu wartosc
zmienia sie od 46% do 100%

ale np. jesli mam rownoczesnie zalogowanych dwoch uzytkownikow (admin i
zwykly), to Power4Gear nie widzi zmian zrobionych na drugim koncie (np. jako
admin zmieniam na super performance, przelaczam na zwyklego uzytkownika i
tam nadal power4gear pokazuje high performance, ale juz czestotliwosc procka
w asus nb probe jest uaktualniona (poprawna)

> pomocy runas /savecred. A jeśli chodzi o klawisze, to u mnie działały na
> zwykłym użytkowniku. Zobacz w Process Explorer, który proces od klawiszy
> się uruchamia pierwszy (bo ten drugi podpięty pod jego PID sam się
> uruchamia), i jego dodaj sobie go do autostartu z runas /savecred.

nie moge dojsc - wyszlo mi, ze aby dobrze to dzialalo musza byc procesy
atkosd, atkosd2, atkhotkey

na koncie zwyklego uzytkownika moge uruchomic 2 piersze, ale 3 sie nie daje
(zreszta na drugim koncie admina tez nie - moze w calym systemie moze byc
tylko jeden proces o tej nazwie - komunikat plik w uzyciu)

probowalem z runas i tez nici, swoja droga w win xp home przelacznik
/savecred jest ignorowany :(

jakis pomysl jak to zrobic?