Re: asus + win xp + instant keys gdy zalogowany jako normalny uzytkownik

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 02:02:17 MET DST

Dnia Fri, 27 Jun 2008 00:58:46 +0200, info napisał(a):

> notebooki asusa maja fajny bajer, dziala pewnie w tle jakas aplikacja i
> kiedy naciska sie klawisz Fn plus inne wybrane, mozna np. sterowac
> jasnoscia, profilem kolorow, glosnoscia itd. bardzo wygodna sprawa
>
> dziala mi to bez problemu na koncie admina w win xp, ale kiedy utworze
> konto normalnego uzytkownika na tym koncie nie dziala (mimo ze
> odpowiednie aplikacje typu asus splendid czy power gear+ sa uruchomione
> i klikajac na ikonki na pasku zadan mozna odpowiednie rzeczy zmienic
> recznie)

> [...]

Rozczaruję Cię - Power4Gear wcale nie działa, mimo, że da się w nim
klikać :P Częstotliwości procesora nie zmienia. Trzeba go uruchamiać przy
pomocy runas /savecred. A jeśli chodzi o klawisze, to u mnie działały na
zwykłym użytkowniku. Zobacz w Process Explorer, który proces od klawiszy
się uruchamia pierwszy (bo ten drugi podpięty pod jego PID sam się
uruchamia), i jego dodaj sobie go do autostartu z runas /savecred.

--
pozdrawiam,   pioruns