Re: Pendrive - odłączanie

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 08:39:28 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> ZTCP w Windows 2000 domyślnie jest odwrotnie. Trzeba przestawiać.

No to jeśli zmian dokonuje się identycznie jak w XP - wystarczy:
Eksplorator-->PKM na ikone pamięci
masowej-->właściwości-->sprzęt-->(wybór pendrive)-->właściwości
(ponownie)-->zasady (i tutaj dokonuje się zmiany).

Pzdr, OMSON

P.S. Spod innego menedżera plików (np Total Commander) zasada jest
identyczna - klikamy na ikonę napędu pendrive.

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.