Szybkie wyszukiwanie plików [fut: nowe-programy]

Autor: Klaudiusz Gawlik <klausg.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 07:57:31 MET DST

Witam
Nie wiem czy to właściwa grupa, ale spróbuję :)

Często korzystam z wyszukiwania plików na dysku pod windowsem XP (ctrl+f).
Problem w tym, że "trochę" trwa zanim dysk zostanie przeszukany. Macie pomysł
na przyśpieszenie? Rozwiązaniem pewnie jest google desktop albo usługa
indeksowania systemu windows ale te narzędzie indeksują też emaile, zawartość
dokumentów itp i to na całym dysku. Dla mnie najlepsze było by indeksowanie
wyłącznie nazw/typów plików [bez zawartości] i to wyłącznie w wybranych
katalogach [np. tylko Moje Dokumenty + C:\wybrany folder].
Do indeksu mógłbym też ewentualnie chcieć dorzucić emaile ale to już bardziej
"bajer"

Może ktoś podpowiedzieć czy da się w taki sposób jak opisałem skonfigurować
google desktop albo usługę indeksowania? Ewentualnie polecić jakiś inny
program o podanej funkcjonalności?