Re: Pomoże ktoś (rootkit)?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 08:47:31 MET DST

1634Racine pisze:

> ale nie poradzil sobie sam...? [pytam raczej retorycznie. Od lat uzywam
> drweba, nie sadze by byl lepszy od niego antywir, a jednak.]

Ze zbootowanym systemem na zarażonym dysku nic co mogło by pomóc, nie
chciało sie uruchomić. DrWeb zrobił jeden przebieg, coś znalazł i chciał
restartu - potem już dupa w kratę - załączał interfejs graficzny i zaraz
  go wywalało. Wysiadł mi AVK2k6 w między czasie, Spybot, Sygate
Firewall, HiJackThis, ComboFix and many more... :)
A na świeżym kompie, gdzie podłączyłem zakażony dysk, zainstalowałem
Avast'a na początek za rada Sempiteryny, potem jeszcze pusciłem DRWeb'a
dla pewności ale ten pierwszy już załatwił sprawę (apropos - leciałem w
trybie awaryjnym dla pewności, chyba sam, ręcznie wywaliłem jeden
większy katalog z flec0006.exe).

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.