Re: OE nie otwiera PPSów

Autor: Jeffrey <spass.wyciep_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 13:45:46 MET DST

Artur Grdeń wrote:

> Też spotkałem się z podobnymi problemami w oe. Nie napisałeś, co
> oznaczają "różne porady", więc w moim przypadku najczęściej
> wystarczyło ponownie z poziomu windows ręcznie wybrać program, którym
> ma być otwierany dany typ pliku, np. prawy klawisz myszki na
> zapisanym na pulpicie pliku -> otwórz za pomocą -> wybierasz program
> i zaznaczasz, żeby zawsze używał tego programu.

niestety to o czym piszesz nie działa - to było pierwsze co zrobiłem
mam niezaznaczone w zabezpieczeniach coby nie otwierał niebezpiecznych typó
plików
probowałem poleceniem assoc przywrócić dobyślne ustawienia dla pps
coś jeszcze znalazłem żeby zmienić w rejestrze - ale teraz sobie nie
przypomnę co to było

jeffrey