Re: OE nie otwiera PPSów

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 09:45:16 MET DST

Jeffrey pisze:
> OE nie otwiera PPSów,
> po zapisaniu otwierają się normalnie czyli to problem OE
> przy próbie odpalenia wyświetla komunikat, że z tym plikiem nie jest
> skojarzony żaden program i żeby go skojarzyć co jest nieprawdą bo plik
> otwiera po uprzednim zapisaniu
> próbowałem różnych porad z internetu i niestety nie działają

Też spotkałem się z podobnymi problemami w oe. Nie napisałeś, co
oznaczają "różne porady", więc w moim przypadku najczęściej wystarczyło
ponownie z poziomu windows ręcznie wybrać program, którym ma być
otwierany dany typ pliku, np. prawy klawisz myszki na zapisanym na
pulpicie pliku -> otwórz za pomocą -> wybierasz program i zaznaczasz,
żeby zawsze używał tego programu.

--
Artur Grdeń
mega @ work