Re: OE nie otwiera PPSów

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 19:19:05 MET DST

*Jeffrey* pisze:

> niestety to o czym piszesz nie działa - to było pierwsze co zrobiłem
> mam niezaznaczone w zabezpieczeniach coby nie otwierał niebezpiecznych typó
> plików
> probowałem poleceniem assoc przywrócić dobyślne ustawienia dla pps
> coś jeszcze znalazłem żeby zmienić w rejestrze - ale teraz sobie nie
> przypomnę co to było

Może pomoże to -> http://windowsxp.mvps.org/ppsopen.htm

Generalnie, cały problem z plikami pps, ppt i otwieraniem ich w Outlook
Expresie czy Windows Mail (Vista) powstaje w momencie, kiedy domyślną
akcją dla tych typów plików jest Pokaż/Show a nie Otwórz/Open.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]