Re: Vista - jakie rozsadne wymagania sprzetowe. Jak jest z oprogramowaniem/sterownikami na wersji 64bit? [dlugie]

Autor: Adamq <mazur18a_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 15:45:08 MET DST

Sempiterna <rzopa@amorki.pl> napisał(a):
[ciach]
> ... a Ultimate OEM kosztuje poniżej 500 złotych. Jeśli bedzie
> chodzić wydajnie i stabilnie, to chętnie zmienię. Jeśli to tylko "bo to
> vista", to XP zostaje.
XP zmieniłem na Vistę (ultimate 64) nie dlatego, że ............ moda. Nowy
sprzęt + nowe oprogramowanie ..... pomyślałem perspektywicznie. Używam tego
oprogramowania już pół roku i system jako taki spisuje się stabilniej od XP.
Na samym początku była makabra z powodu niedostosowania się producentów
sprzętu do zaleceń Visty (teraz też się jeszcze zdarza).

> Dysk nie jest problemem - 320 GB czeka, ma jeszcze sporo wolnego.

Dobry pomysł, na pewno się przyda..... w chwili obecnej po wgraniu poprawek
Vista na twardym dysku(partycja C) + (oprogramowanie towarzyszące) zajmuje
42GB.