Re: Problem z instalacją W2k ...

Autor: Grzegorz <bzdura_at_tuniemamaila.pl>
Data: Tue 24 Jun 2008 - 08:12:49 MET DST

Hello Sempiterna !:

> Podkreślam, nie kombinuj, zrób drugą partycję, przynajmniej jak się
> rejestr przestawi, to nie stracisz danych, a najwyżej będą niedostępne,
> aż znowu ustawisz, że masz duży dysk, lub podepniesz do innego systemu.
>
> Acha... nie pamiętam, ale chyba owa opcja działa dopiero po którymś SP
> (servicepack)... ale nie chcę kłamać.

Chyba po SP2.

Generalnie masz rację, a poza tym dobry zwyczaj nakazuje robić jak
najmniejszą partycję systemową (ja mam 4 GB) i regularnie ją
archiwizować ;-) !

Jak stawiałem W2k na dysku 250 GB, to najpierw też było widać tylko
mniejszy obszar. OIDP tylko 200 GB :-) ! A potem SP i włączanie BIG LBA.

pzdrw.

--
Grzegorz