Zgubiony protokół sieciowy.

Autor: Green <*cotrzebausun*zdrw_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 09:50:16 MET DST

XP Pro.

Miałem kiedys jakies kłopoty z uzyskiwaniem polaczen do Internetu.
Szukałem juz wszystkiego. a pewnie przyczyna lezała całkiem blisko.
w akcie desperacji, nie potrafiąc znaleźć przyczyny kłopotów,
"zgłosiłem" sie do jakiejś help-linii ( nie pamietam juz jakiej)
która mi poradziła USUNĄĆ którąś z linii zapisu w Rejestrze.
Obiecując ( z wielka pewnością!) że system sam ją sobie od nowa odtworzy.
Niestety, ta akcja spaliła na panewce. i mój stareńki laptop słuzy
mi tylko do pisania.....
Bo mu zrobiłem kastracje protokołu sieciowego(jak sie domyslam).
A uwierzywszy w fachowość ;( helplinii, nieprzezornie nie zrobiłem
 kopii tej liniii rejestru...

Czy zna ktos sposób na jego odtworzenie, BEZ reinstalacji całego systemu?
Dysk tam jest maleńki, i skończy sie ta akcja formatem.....

po tej akcji na Rejestrze nawet kablem sieciowym sie nie podłącze
do routera, nie mówiąc już o połaczeniach przez irdę, modem,
czy bluetooth

--
Pozdr. Zbig.Drwięga