Re: Zgubiony protokół sieciowy.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 10:28:05 MET DST

Dnia Tue, 10 Jun 2008 07:50:16 +0000 (UTC), Green napisał(a):

> XP Pro.
>
> Miałem kiedys jakies kłopoty z uzyskiwaniem polaczen do Internetu.
> Szukałem juz wszystkiego. a pewnie przyczyna lezała całkiem blisko.
> w akcie desperacji, nie potrafiąc znaleźć przyczyny kłopotów,
> "zgłosiłem" sie do jakiejś help-linii ( nie pamietam juz jakiej)
> która mi poradziła USUNĄĆ którąś z linii zapisu w Rejestrze.
> Obiecując ( z wielka pewnością!) że system sam ją sobie od nowa odtworzy.
> Niestety, ta akcja spaliła na panewce. i mój stareńki laptop słuzy
> mi tylko do pisania.....
> [...]

W folderze \Windows\Repair znajdziesz kopię rejestru z dnia instalacji
systemu. Można ją podmontować w programie regedit i wykopiować to, co
usunąłeś. Można też go podmienić zamiast aktualnego rejestru, ale
wówczas będziesz musiał co nieco od nowa instalować (sterowniki lub
oprogramowanie, zależnie co przywrócisz - plik SYSTEM czy też SOFTWARE).

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

A nie próbowałeś czasem zwykłego zresetowania TCP/IP i Winsock?

Jak rozwiązywać problemy z łącznością TCP/IP w systemiie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/314067/PL/

Jak zresetować protokół internetowy (TCP/IP) w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/299357/PL/

Jak sprawdzić, czy wystąpiło uszkodzenie klucza Winsock2 i usunąć błąd
http://support.microsoft.com/kb/811259/PL/

http://www.cexx.org/lspfix.htm

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]