Dnia Tue, 10 Jun 2008 07:50:16 +0000 (UTC), Green napisał(a):
> XP Pro.
>
> Miałem kiedys jakies kłopoty z uzyskiwaniem polaczen do Internetu.
> Szukałem juz wszystkiego. a pewnie przyczyna lezała całkiem blisko.
> w akcie desperacji, nie potrafiąc znaleźć przyczyny kłopotów,
> "zgłosiłem" sie do jakiejś help-linii ( nie pamietam juz jakiej)
> która mi poradziła USUNĄĆ którąś z linii zapisu w Rejestrze.
> Obiecując ( z wielka pewnością!) że system sam ją sobie od nowa odtworzy.
> Niestety, ta akcja spaliła na panewce. i mój stareńki laptop słuzy
> mi tylko do pisania.....
> Bo mu zrobiłem kastracje protokołu sieciowego(jak sie domyslam).
> A uwierzywszy w fachowość ;( helplinii, nieprzezornie nie zrobiłem
> kopii tej liniii rejestru...
>
> Czy zna ktos sposób na jego odtworzenie, BEZ reinstalacji całego systemu?
> Dysk tam jest maleńki, i skończy sie ta akcja formatem.....
>
> po tej akcji na Rejestrze nawet kablem sieciowym sie nie podłącze
> do routera, nie mówiąc już o połaczeniach przez irdę, modem,
> czy bluetooth
W folderze \Windows\Repair znajdziesz kopię rejestru z dnia instalacji
systemu. Można ją podmontować w programie regedit i wykopiować to, co
usunąłeś. Można też go podmienić zamiast aktualnego rejestru, ale
wówczas będziesz musiał co nieco od nowa instalować (sterowniki lub
oprogramowanie, zależnie co przywrócisz - plik SYSTEM czy też SOFTWARE).
Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
A nie próbowałeś czasem zwykłego zresetowania TCP/IP i Winsock?
Jak rozwiązywać problemy z łącznością TCP/IP w systemiie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/314067/PL/
Jak zresetować protokół internetowy (TCP/IP) w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/299357/PL/
Jak sprawdzić, czy wystąpiło uszkodzenie klucza Winsock2 i usunąć błąd
http://support.microsoft.com/kb/811259/PL/
http://www.cexx.org/lspfix.htm
-- M. [Windows - Shell/User MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.KaweckiReceived on Tue Jun 10 10:35:10 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 10 Jun 2008 - 10:42:01 MET DST