Zgubiony protokół sieciowy.

Autor: Green <*cotrzebausun*zdrw_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 09:42:41 MET DST

XP Pro.

Miałem kiedys jakies kłopoty z uzyskiwaniem polaczen do Internetu.
Szukałem juz wszystkiego. a pewnie przyczyna lezała całkiem blisko.
w akcie desperacji, nie potrafiąc znaleźć przyczyny kłopotów,
"zgłosiłem" sie do jakiejś help-linii ( nie pamietam juz jakiej)
która mi poradziła USUNĄĆ którąś z linii zapisu w Rejestrze.
Obiecując ( z wielka pewnością!) że system sam ją sobie od nowa odtworzy.
Niestety, ta akcja spaliła na panewce. i mój stareńki laptop słuzy
mi tylko do pisania.....
Bo mu zrobiłem kastracje protokołu sieciowego(jak sie domyslam).
Czy zna ktos sposób na jego odtworzenie, BEZ reinstalacji całego systemu?
Dysk tam jest maleńki, i skończy sie ta akcja formatem.....

po tej akcji na Rejestrze nawet kablem sieciowym sie nie podłącze
do routera, nie mówiąc już o połaczeniach przez irdę, modem,
czy bluetooth

--
Pozdr. Zbig.Drwięga