Re: CoÅ› mi psuje explorer.exe

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 10:48:38 MET DST

Dnia Fri, 6 Jun 2008 09:21:21 +0200, Mariusz Kruk napisa³(a):

> Ale nie o to mi chodzi. Chodzi mi o to, ¿e je¿eli jeden u¿ytkownik
> tworzy plik, to drugi niekoniecznie musi wiedzieæ gdzie dok³adnie ten
> pierwszy to zrobi³.

Nawet nie to, moze i wiedziec gdzie, bo sie umowia, ze daja w jedno
miejsce, ale nie wie ani jaka ikonke przywiazano do pliku, ani nie ma
innych wizualnych "wspomagaczy" i jak wtedy ma sprawnie po tym biegac?
A klarowna lista plikow poukladana wg daty modyfikacji pliku i z dodatkowa
kolumna informujaca o tym, kto plik stworzyl jest bardzo wygodna :-)

--
pozdrawiam
Norbert