Re: "zepsute" pliki jpg [Irfan]

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 21:09:39 MET DST

Użytkownik "Dominik & Co"
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości
news:g27sks$a0a$2@inews.gazeta.pl...

> A jak zapuścisz jakieś LiveCD, to (c)fdisk albo gparted widzą ten
> dysk?
> Jeśli tak, to pewnie faktycznie skopany instalator...

Nie dochodzi nawet do tego.
Kernel panic (lub coś w podobie) i/lubajlepszym razie okrojony shell.
Płytka oczywiście startuje, czasem nawet wykrywa komponenty, ale jak
przechodzi do chyba sczytywania jądra, czy co... (spróbuję nagrać
kamerką), to dupa - brak napędu bootującego.
Sprzęt w pełni sprawny. memtestem na wszystkie sposoby przetentegowany,
XP chodzi bezproblemowo (no, chyba, że trafi na szczególnie badziewną
aplikację).
Niektóre Linuxy live startują... OIDP, odpala mi Ubuntu 8.04, chyba
któryś MiNt, zdaje mi się KateOS, ale Gentoo, czy Knoppix dają dupy.
Stąd kładę to na karb niedopatrzenia - że instalator/starter próbuje
fizycznie dobrać się do pierwszego fizycznego interfejsu, a na nim nic
nie ma - no i głupieje totalnie. Dysk i CDROM jest dopiero na piątym,
pierwsze 4 to SATA. Pingwin za wcześnie porzuca BIOS przy starcie
chyba...

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.