Re: I co z tym SP3 dla XP?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 21:13:11 MET DST

Użytkownik "Latet" <latet@spam.pl> napisał w wiadomości
news:g284q3$577$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Minęło już trochę czasu odkąd udostępniono SP3 dla XP.
> Czytałem same złe rzeczy na jego temat.
> Ale może rzecze zadowolonych użytkowników po prostu milczą?
>
> Instalować to czy nie?

U mnie jedyny problem, to Diskeeper, zanim użyję, pyszczy, że "MMC
znalazła błąd w przystawce, takie tam...", ale jak wymuszę kontynuację,
to działa normalnie.
Faktem jest jednak, ze jak padł mi modem kablowy i sobie tego SP3
założyłęm, to przestało mi działać rozwiązywanie nazw domenowych na IP,
mimo aktywności usług. Nie pomogło odinstalowanie, dopiero przywrócenie
systemu dało radę. Jak modem miałem już wymieniony na sprawny,
instalacja przebiegła bezproblemowo i używam XP całkiem wygodnie z SP3
na pokładzie.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.