Zmiana nazwy konta w windows xp-home

Autor: Artur Frydel <bzyk_at_bzyk.dyndns.org>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 21:04:24 MET DST

Witam.

Czy istnieje możliwość zmiany nazwy konta w windows xp home?

Mam paredziesiąt maszyn z tym systemem, na komputerach istny bałagan, i
chcę to doprowadzić jakoś do porządku. Dlatego na maszynach będą konta
komputer001-konto001 itd... Mam problem z niektórymi kontami, gdzie userzy
mają już zaisntalowane mnóstwo swojego softu - nie chcę im kasować konta,
a tylko zmienić nazwę (za pomocą ktorej będą się logowali do serwera
plików). Wiem że w windows xp prof się da... Pytanie czy jest jakaś
możliwośc aby zrobić to w home?

--
Artur 'bzyk' Frydel | http://bzyk.ples.pl
"Always look on the bright side of life."