Re: 4 rdzenie co na to Win XP ?

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 23:42:27 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:53xukrjhv760$.1ddzh5510mzi3$.dlg@40tude.net...

> ...i nie gubisz się w tym? :)

To nie ja tylko klient, który jest spedytorem i jakoś sobie z tym radzi.

> A próbowałeś zmienić komunikator na Mirandę?

transa i tak pewnie nie obsłuży
po za tym gość chce normalne gg bo mu się graficznie podoba :)

> GG obsługuje procesory czterordzeniowe? :)

Nie ale każdy rdzeń może obsłużyć inny komunikator

> Zapomnij. Nie tak to działa

> Albo trójrdzeniowego Phenoma

Już postawiłem mu maszynke na E8400 z 4GB ramu i jest zadowolony :)

--
GG# 906954