Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 23:36:21 MET DST

Użytkownik "ALGI" <asssik@NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości
news:1jk86kcukf04i$.egci6rvzgemy$.dlg@40tude.net...
> O to to to właśnie podsumowanie pasuje także do mojego profilu
> użytkowania.
> Ot prosta obsługa plików plus FTP plus obsługa archiwum plus narzędzie

FTP obsługujące ZTCW, także FXP...

> wielokrotnej zamiany nazw plików plus podglądy plików plus szybkie

Dobre narzędzie. "Zmuszony" sytuacja potrafiłem robić nawet całkiem
skomplikowane wzorce zamian, gdy 10-20 plików, to można ręcznie, ale gdy
np. 1000, to zaj...ć się można. TC ratował mi dupę.
Z podglądu (szybkiego) akurat nie korzystam.

> sprawdzanie który katalog ile zajmuje....... tak naprawdę to mi styka
> na

I tę rewelacyjną opcję miał Volkow Commander. Niestety, VC miał poważną
(zależy od definicji) wadę - często, przy szybkim kasowaniu, nie
zwalniał zajętego na dysku miejsca. Wykorzytywałem też Star Commander -
współpracuje bezpośrednio ze stacją dyskó Commodore, a także, mając
kilka dysków, definiuje się w widoku, aby pokazywał, ile ma na
wyświetlanym wolnego miejsca. Tego nie miał DN, NC, VC...

> codzień (od święta coś więcej ale świąt dużo nie ma ;)

Tak rzadko mi TC nie wystarczał, że naprawdę, nawet "power pack" rzadko
mi przychodzi na myśl. A swoje pliki to sam zarządzam, nie polegam na
programach. TC mi tylko pomaga.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.