Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 23:19:11 MET DST

Dnia Tue, 3 Jun 2008 13:42:08 +0200, Sempiterna napisał(a):

> Użytkownik "komar" <komar@125.cc> napisał w wiadomości

> Mnie np. opcje TC jak na razie wystarczają. Tak jak packa do much, nie
> potrzeba armaty.
> Chodzi bardzo stabilnie, nie narzekam.

O to to to właśnie podsumowanie pasuje także do mojego profilu użytkowania.
Ot prosta obsługa plików plus FTP plus obsługa archiwum plus narzędzie
wielokrotnej zamiany nazw plików plus podglądy plików plus szybkie
sprawdzanie który katalog ile zajmuje....... tak naprawdę to mi styka na
codzień (od święta coś więcej ale świąt dużo nie ma ;)