Re: Powolny napęd DVD - pytać tu, czy na p.c.pecet? :))

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 22:14:50 MET DST

Użytkownik "Dominik & Co"
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości
news:g2357p$p8h$2@inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie przypuszczam, poza pęknięciem płytka nei wykazywała innych cech.
Zresztą, wsadzałęm płytki mocno niewyważone i szumiało... i brzęczało z
niewyważenia jak diabli.

> Nie napisałem wyraźnie: kwestia sprzętowa. A w zasadzie programowa,
> z tym, że chodzi o firmware napędu.

Możliwe. Przyznam uczciwie, że pęknięcie objęło "kod paskowy", to, co
laser wypalił najbliżej środka. TOC zaczęło lizać, ale jeszcze
przeczytało. Może w tym "kodzie paskowym" jest jakaś sygnatura, która
pozwala się płytce rozpędzić bardziej, niż np. 4x? Najważniejsze, że
sczytało wszystko prawidłowo.

A problem chyba jest rzeczywiście sprzętowy, więc tutaj zamykam temat,
ogłaszam End Of Thread i dziękuję za otrzymane odpowiedzi.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.