Re: "zepsute" pliki jpg

Autor: Majkel 234 <Majkel2s3w4_at_aster.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 12:37:20 MET DST

Zainstaluj progrma Acdsee, ktory zrobi miniatury dla wszystkich plikow
graficznych w katalogu. Od razu widac ktore sa zepsute.
Co do "zepsutych plikow" to mam pewien pomysl: One moga byc dobre, tylko nie
mozesz ich przeczytac bo nie masz uprawnien (czasami przy kopiowaniu lub
przenoszeniu zmieniaja sie uprawnienia). Sprawdz to zanim zaczniesz je
usuwac.