Re: Czy OEM wersja XP zainstaluje sie jako drugi na Vista Basic?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 23:20:44 MET DST

Pszemol napisał(a):

> Czy wersja OEM systemu XP instaluje sie przy zalozeniu
> nowego komputera z pustym dyskiem? Czy moze daloby sie
> potraktowac taka instalka system na ktorym chodzi Vista
> i dogralby sie na innej partycji albo na innym dysku?

Technicznie nie ma żadnego problemu z zainstalowaniem dowolnej ilości kopii
systemu na dysku a właściwie na partycjach. Co innego względy licencyjne -
to już inna sprawa

> Mam komputer kupiony juz z Vista i chcialem mu dograc XP
> jako alternatywny system.

Żaden problem, jeśli masz legalny drugi system i możesz go zainstalować na
tym dysku

> Nie mam instalki do Visty, ten
> pecet zostal kupiony z systemem i ma tylko "recovery CD".
> Mam dysk instalacyjny XP OEM ze starszego komputera ktory
> moglbym tu uzyc, jesli to mozliwe...

Skoro to OEM z innego komputera to nie możesz go tu użyć. Licencja OEM Ci
na to nie pozwala, gdyż jest "przypisana" do jednej konfiguracji

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098