Czy OEM wersja XP zainstaluje sie jako drugi na Vista Basic?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 22:12:11 MET DST

Czy wersja OEM systemu XP instaluje sie przy zalozeniu
nowego komputera z pustym dyskiem? Czy moze daloby sie
potraktowac taka instalka system na ktorym chodzi Vista
i dogralby sie na innej partycji albo na innym dysku?

Mam komputer kupiony juz z Vista i chcialem mu dograc XP
jako alternatywny system. Nie mam instalki do Visty, ten
pecet zostal kupiony z systemem i ma tylko "recovery CD".
Mam dysk instalacyjny XP OEM ze starszego komputera ktory
moglbym tu uzyc, jesli to mozliwe...