Re: Czy OEM wersja XP zainstaluje sie jako drugi na Vista Basic?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 23:35:06 MET DST

"Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> wrote in message news:zob3efm1hmq1$.j2bj10s5ggbl.dlg@40tude.net...

> Technicznie nie ma żadnego problemu z zainstalowaniem dowolnej ilości kopii
> systemu na dysku a właściwie na partycjach. Co innego względy licencyjne -
> to już inna sprawa

> Żaden problem, jeśli masz legalny drugi system i możesz go zainstalować na
> tym dysku

> Skoro to OEM z innego komputera to nie możesz go tu użyć. Licencja OEM Ci
> na to nie pozwala, gdyż jest "przypisana" do jednej konfiguracji

Dziekuje za bardzo zabawna odpowiedz...
Nie chodzilo mi jednak o porade prawna.

Moje pytanie bylo czysto techniczne :-)

Czy wersja OEM instalki XP kasuje zawartosc dysku?
Czy moze ma na tyle wprogramowanej inteligencji aby
zauwazyc, ze na C: juz cos jest zainstalowane i warto
spytac uzytkownika o to na ktorej partycji sie dograc
i jak zrobic dual-boot?