Re: Maxthon vs. Avant Browser

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 19:48:56 MET DST

f1j@k_? in news:g1ujh3$hvm$1@news.onet.pl
[...........]
> Powiedz mi jakie plusy maja te przegladarki nad FF IE7 i opera? bo ja
> nie widze

np. takie ma maxthon:
news.b3d.pl i grupa b3d.forum <-- duzy watek o FUNKCJONALNOSCI maxthona,ff,
opery.
Ale tez spokojnie, spokojnie, czyli co kto lubi, opinie raczej zrownowazone,
moze troche ku maxthonowi...
Ja wole szybszego od ff maxthona. A co do opery: nie wiem jak to jest, ale
strony jakos tak dziwnie "plywaja" przy przewijaniu (OK, u mnie, niech
bedzie). Maxthon chodzi u mnie rowno, plynnie, ma funkcjonalnosci opery i
ff, no a przy okazji to ja nie zamierzam wychowywac webmasterow, by robili
strony wedle wszelkich regul poprawnosci, tylko kazda otwieram w Maxthonie,
poza takimi [prawie ich nie ma], ktorych nie otwiera maxthon-IE, to otwiera
je opera. I juz.
Najkrocej: uzywam maxthon 1.xxx i po w/w watku na b3d.forum nie widze
*zadnego* powodu, by pojsc w ff, opere .

A pytam o Avant - bo cos nowa linia maxthon 2.xxx zdaje mi sie
przekombinowana, jakis taki... marcepan, wiec by nie zostac na byc moze za
chwile juz zbyt staroswieckim maxthonie 1.xxx rzucam okiem ku ABrowserowi.

> FireFox

no tak...
(znasz to? -> co lepsze - w2k, czy xp? odpowiedz: linux)