Re: Maxthon vs. Avant Browser

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 18:43:31 MET DST

> Z tego co ja wiedzialem do tej pory, to to, ze AB i M. sa po prostu
> nakladkami na IE w dokladnie *takim* *samym* *stopniu* .
> Tak jest?
> Czy z tego wynika,ze: wszelkie bledy w IE implikuja bledy w AB i w M?

te app uzywaja kontrolki ktora rowniez jest w InternetExplorerze, ktora
sluzy do zwizualizowania koduy html, jesli ona zawiera bledy to te twoje
app rowniez. tzn jesli np mozna uzyskac przepelnienie buforu poprzez zle
parsowania kodu html to wszelkie app korzystajace z tego komponentu moga
miec problem.

Powiedz mi jakie plusy maja te przegladarki nad FF IE7 i opera? bo ja
nie widze
> Wg. Was - co uwazacie za lepsze: Avant Browser czy Maxthon?

FireFox