Błędy systemu plików / coś więcej niż chkdsk

Autor: <radekp_at_konto.pl>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 18:49:31 MET DST

Po restarcie XP zgłosił mi błąd systemu plików i włączył skanowanie.
Trochę tych błędów znalazł w różnych folderach, trochę zbyt wiele :/.

Mam kartę przywracania, więc mogę przywrócić po skanowaniu oryginalny
(uszkodzony) system plików. I tutaj potrzebuję pomocy: czy jakiś program
przeskanuje mi system plików pod działającym Win i wskaże uszkodzone foldery?
Systemy chkdsk (ten przy starcie systemu) pokazuje tylko nazwy plików, a to
zbyt mało by ocenić "obrażenia".

A potrzebuję dokładniejszego skanowania, nie wiem czy od razu reinstall (opcja
ostateczna), czy da się uratować system i przeinstalować tylko parę programów.