Re: Myślicie że używanie komputera jest proste?

Autor: venioo <venioo.usunto_at_poczta.fm>
Data: Mon 26 May 2008 - 12:31:08 MET DST

ikov pisze:
> Człowiek sobie sprawy nie zdaje, jak piekielnie skomplikowana jest
> podstawowa obsługa komputera :)

Ta "anegdote" mam codziennie od 7-15 z ok. 40 uzytkownikami, ktorzy w
momencie jak przekraczaja prog pracy wylaczaja szare komorki zeby sie
nie zmeczyly...
Momentami ich bezradnosc powala na lopatki:
"- ja tu nie bede klikala...
  - ale inaczej sie nie wydrukuje
  - ale na poprzedniej drukarce drukowalo
  - no ale poprzednia sie zepsula i trzeba bylo wymienic
  - leee to ja tak nie chce, ja chce stara drukarke..."

" - ale ten komputer glosno chodzi, az mnie glowa boli (ledwo slyszalny
szum wentylatora w zasilaczu)
  - ale ciszej juz nie bedzie, to tak musi lekko szumiec
  - to ja chce inny komputer..."

" - cos mi tu mruga i jakas cyferka sie wyswietla...
  - to prosze zajrzec w instrukcje i przeczytac co to znaczy
  - ale ja nie mam czasu, od tego jest informatyk
  - to ja mam przyjsc i pani na glos przeczytac???
  - ...tiiiiiii.... (rozlaczone polaczenie)"

...i tak prawie codziennie takie "kwiatki", nieraz 5-letnie dziecko by
sobie lepiej poradzilo...

--
venioo