Re: Myślicie że używanie komputera jest proste?

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 14:35:01 MET DST

On Mon, 26 May 2008 12:31:08 +0200, venioo <venioo.usunto@poczta.fm>
napisał(a):

>.i tak prawie codziennie takie "kwiatki", nieraz 5-letnie dziecko by
>sobie lepiej poradzilo...
Czy to przypadek, że w tej historii bohaterkami sa kobiety :)? Chociaż
ja mam niestety takie same doświadczenia.
23:12 telefon:
- Ja nie wiem co mam zrobić, coś mi wyskoczyło, coś kliknęłam,...teraz
klawiatura mi nie działa"
- A potrafisz powtórzyc komunikat z ekranu? chociażby część?
- Oj nie wiem nie pamiętam, tak szybko zniknął...

Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem, nie wspominając, że teksty
były w naszym ojczystym języku.

--
Pozdrawiam
Jarek