Re: dbx-y z (1) w nazwie

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Sun 25 May 2008 - 21:10:23 MET DST

Tego oto dnia 2008-05-25 19:21, Niejaki/a Piotr Palusiński bedac w
stanie euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Pewnie był kompaktowany?.

Tez tak mysle

> Tu wygląda na poprawne zachowanie.

Tyle ze przyczyna inna niz kompaktowanie. Moim zdaniem byly jakies
proby/kombinacje z podmiana plikow. Orginal zostal gdzies przeniesiony,
powstal nowy plik, bez 1 z data 28.03, potem musial zostac wrzucony
stary plik i ten jako ze nazwa juz istniala dostal w bonusie 1.

> Jeśli chcesz mieć bez (1), to dokonaj kopii tych plików (wszystkich), a
> następnie usuń z OE foldery. Przejdz do lokalizacji plików i usun
> folders.dbx i pozostałe - wyczyśc wszystko. Po restarcie otwórz OE a
> system założy nowe fioldery, zamknij OE. Teraz możesz podmienic stare
> zachowane pliki na nowe nazwy w folderze przechowywania. Po otwarciu OE
> zobaczysz swoja poczte ....

Mniej wiecej tez takto robie ;-)

> PS. A co Ci przeszkadzają te pliki (1), sam sobie szukasz zajęcia?

Moze wzgledy czysto estetyczne ;-). Ja tez jak mam okazje to robie
porzadki userom (bo sam nie zuywam OE) zeby nie bylo 1,2, itd.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --