Trwa przygotowywanie połączeń sieciowych...

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Sun 25 May 2008 - 21:10:57 MET DST

W2K nie chce wystartować w trybie normalnym i pokazuje jak w tytule:

Trwa przygotowywanie połączeń sieciowych...

Uruchomienie w trybie awaryjnym działa, jednak ponowne uruchomienie w
trybie normalnym daje ten sam efekt - okienko z napisem jak w tytule.
Znalazłem informację, że czasami tak się dzieje i po kilku minutach -
godzinie powinien komp wystratować i ponowne uruchomienie bedzie juz w
porządku. Jednak mam tak kompa włączonego 5h i nic się nie zmienia...