Re: Trwa przygotowywanie połączeń sieciowych...

Autor: adam9870 <adam9870_at_gmail.com>
Data: Sun 25 May 2008 - 21:23:09 MET DST

AmtoPm pisze:
> W2K nie chce wystartować w trybie normalnym i pokazuje jak w tytule:
>
> Trwa przygotowywanie połączeń sieciowych...
>
> Uruchomienie w trybie awaryjnym działa, jednak ponowne uruchomienie w
> trybie normalnym daje ten sam efekt - okienko z napisem jak w tytule.
> Znalazłem informację, że czasami tak się dzieje i po kilku minutach -
> godzinie powinien komp wystratować i ponowne uruchomienie bedzie juz w
> porządku. Jednak mam tak kompa włączonego 5h i nic się nie zmienia...

Miałem podobny problem i pomogło dopiero wyjęcie na chwilkę kabelka
sieciowego z karty. Warto przy tym również sprawdzić zaawansowane
ustawienia połączeń, w szczególności parametry dotyczące serwerów DNS.

Zerknij: http://support.microsoft.com/kb/316710/pl

Czy komputer pracuje w sieci lub jest jej członkiem?