Re: Apache na Viście?

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Wed 21 May 2008 - 16:43:07 MET DST

Marcin P. pisze:
> Nie mam pojęcia, jak zachowa się Vista:

wiem, że Mr.FX już odpisał, ale potwierdzam, że

> pozwoli uploadować pliki?

pozwoli

> będą działały bibliotreki GD?

tu nie testowałem, bo jak na razie nie miałem potrzeby używać :)

> mysql nie będzie świrował?

nie miałem ŻADNYCH problemów

> z serwowaniem utf sobie poradzi?

w wersji mysql, którą ściągnałem zaraz po instalacji odpałał się
configuration wizard (ten co to mówiłem, że na początku mi się
buntował). Wystarczy przeczytać, poklikać i zarówno UTF-8 jak i innoDB
(na przykład) stoi otworem. Plików .ini/.conf nawet nie trzeba będzie
dotykać :)

> Jeśli ktoś mi powie, że tak, to ściągam apache, php i mysql,
> a w nocy sobie skonfiguruję.

podejrzewam, że zejdzie Ci nie więcej niż parenaście minut i będziesz
mógł spokojnie napić się piwa :). Listę najlepszych znajdziesz w adresie
w moim podpisie ;)

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby