Re: Apache na Viście?

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 07:47:41 MET DST

Użytkownik "olo" <olo69maupapocztafm@nospam.com> napisał w wiadomości news:g0ujac$90f$1@inews.gazeta.pl...

> ja odpaliłem apache na krasnalu a mysql ściagnąłem instalkę. Mysql
> zachowuje się troche dziwnie. Za pierwszym razem nie chciał uruchomić
> się setup wizard, po kosmicznych kombinowaniach się uruchomił i śmigało.
> Przy drugiej instalacji wszystko poszło gładko. Krasnal też zachowuje
> się dziwnie. Co któreś uruchomienie się po prostu nie włącza, trzeba go
> restartnąć i najczęściej pomaga - później działa już bez przeszkód.
>
> Niemniej jednak po przesiadce na ubuntu już wiem, że ww konfiguracji
> użyję tylko do OSTATECZNEGO przetestowania strony pod windowsowymi
> [...]
Luzik, jestem za, ale dziś wyjeżdzam i muszę popracować w weekend.
Nie mam czasu walczyć z linuxami! Myszę tylko odpalić do poniedziałku
dwa małe sajty.

Nie mam pojęcia, jak zachowa się Vista:
pozwoli uploadować pliki?
będą działały bibliotreki GD?
mysql nie będzie świrował?
z serwowaniem utf sobie poradzi?

Jeśli ktoś mi powie, że tak, to ściągam apache, php i mysql,
a w nocy sobie skonfiguruję.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin