Re: Windows server 2003 - wersje

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Wed 21 May 2008 - 16:06:14 MET DST

> Z Windows server 2003 potrzebuje wylacznie Windows Media Services. Inne
> uslugi serwera nie sa mi potrzebne. W MS i u jego sprzedawcow nic nie moge
> sie dowiedziec, ktore tansze wersje serwera maja potrzebna mi usluge.
> Lub czu mozna do taniego "golasa" doinstalowac WMS.
> Moze ktos podpowie?
>
> Drugie pytanie to juz nie NT ale moze....
> Chodzi o Windows Server 2008 i oczywiscie o Windows Media Services.
> 2008 wychodzi chyba w 4 wersjach od 300 euro po ponad 2000 euro.
> No i znowy kolomyja - MS nie udziela informacji, ktora wersja co ma.
> [...]

Jak to nie ma?
A ta strona to niby co?
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/forpros/server/version.aspx
Masz elegancko rozpisane która wersja Windows Serwer 2003 i 2008
na jaka funkcjonalnosc Windows Media Services zawiera.
Sam pakiet WMS dla Windows 2008 mozesz pobrac z Microsoft Downloads za free
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=9ccf6312-723b-4577-be58-7caab2e1c5b7

--
Pozdrawiam