Re: vista powrot do standardowego wygladu

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Sat 17 May 2008 - 18:41:55 MET DST

Dnia Sat, 17 May 2008 07:33:07 +0200, Luke napisał(a):

> witam
>
> mam taki "problem" w viscie. na zony laptopie /zony to slowo
kluczowe/
> chcialem dokonac troche zmian, ktore mialy troche poprawic szybkosc
> dzialania. upodobnilem system do winxp, a nawet win2000. wszystko jest
> ok, tylko niestety okno wylaczania zrobilo sie "skomplikowane". zona
> chce tego niebieskiego prostokata z trzema przyciskami wylacz, wyloguj i
> cos tam jeszcze. zamiast tego ma rozwijalne menu z mnogoscia opcji.
> probowalem wracac do standardowego wygladu visty i wszystko wraca a to
> [...]

I tak Ci nic to nie da, bodajże na benchmarku robili testy responsywności
i wydajności całego systemu z włączonymi bajerami (wszystko na ON) i
wyłączonomi (wraz z usługą kompozycji). Zużycie pamięci takie same,
procesora takĹźe.
Konkluzja - wyłączenie tematu pulpitu i bajerów nic Ci nie da, Vista i
tak to wszystko ładuje do pamięci.

--
pozdrawiam,   pioruns