Re: Który Windows?

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 18:36:16 MET DST

geyb wrote:
> Hej!
> Pytam jak lamer, bo od lat nie używam windowsów (no, używam, ale
> głównie tych serwerowych).
> Składam komputer do gier (eh, dla siebie to bym konsolę kupił i po
> sprawie) i nie wiem, którą wersję Windows kupić. Czy leciwego XP-ka
> home, czy iść z duchem czasu i wybrać w Vistę Home? Ultimate odpada ze
> względu na koszt licencji, ale V. Home kosztuje tyle samo co XP Home.
> Czy pod Vistą będą działać wszystkie gry, które działają bezproblemowo
> pod XP?

Mam podobny dylemat, a tym trudniejszy, że chcę kupić system BOXowy.
Używałem Visty przez półtora miesiąca (MSDNAA, żeby było jasne) i doszedłem
do wniosku, że mimo dosyć wygodnego interface'u mam jej serdecznie dosyć
(niebieskie ekrany bez powodu w połowie oglądania filmu) i że kupuję XP Home
BOX. Vistą zainteresuję się gdy wyjdzie do niej SP3 - bo zapewne wtedy
stanie się ona używalna.

Zwróć uwagę, że "leciwy" XP jest po uszy spaczowany, stosunkowo stabilny,
99% sprzętu ma do niego sterowniki i chyba wszystkie nowe gry pod nim chodzą
(nie widziałem gier wymagających DX10, we wszystkich była to opcja).

> g.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !