vista powrot do standardowego wygladu

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 07:33:07 MET DST

witam

        mam taki "problem" w viscie. na zony laptopie /zony to slowo kluczowe/
chcialem dokonac troche zmian, ktore mialy troche poprawic szybkosc
dzialania. upodobnilem system do winxp, a nawet win2000. wszystko jest
ok, tylko niestety okno wylaczania zrobilo sie "skomplikowane". zona
chce tego niebieskiego prostokata z trzema przyciskami wylacz, wyloguj i
cos tam jeszcze. zamiast tego ma rozwijalne menu z mnogoscia opcji.
probowalem wracac do standardowego wygladu visty i wszystko wraca a to
menu nie. w winxp nie mam tego problemu /mimo wygladu klasycznego to
menu jest takie jakie powinno byc /jakie zona sobie zyczy/. nie uzywalem
zadnych zewnetrznych programow do "tuningu".
        jak to w viscie zmienic na ten niebieski prostokat z przyciskami?
vista home

pozdrawiam i licze na szybkie odpowiedzi bo wiadomo.